středa 27. ledna 2010

Odpočinek



Shánění bydlení, auta, zařizování a podobné radosti nás celkem vyčerpaly, takže jsme se rozhodli odpočívat. V mém případě mi monukleozou oslabená imunita nedala na výběr než polehávat v teple domova. A protože samotnou by mě to moc nebavilo, pár těch bacilů jsem dala i Davidovi :) Tímto asi zklameme zatím všechny lezecké nadšence, protože náš výlet je zatím dost málo lezecký. Po nastěhování jsme zjistili, že v dřevěném domě jsou tak hloupé zdi, že kdybysme do nich namontovali lištu od Bena Moona tak vyrvem půl stropu. Dovezli jsme si i hrazdu, ale i na tu jsou zdejší futra slabá. Proto jsme se vydali na stěnu omrknout naše tréninkové možnosti. Inu, není to špatné. 3500kč za 3 měsíce permice, to už by mělo člověka dost motivovat k výkonům (zatím jsem z toho akorát onemocněla). S takovou si příští rok koupím permice zároveň na Frit, Kotelnu a Klajdu na celou zimu a ještě mi furt zbyde na pivo po stěně:-) Jinak ale stěna celkem v poho - na doporučení Stračeny jsme zvolili stěnu v Severním Vancouveru, protože tam člověka nebuzerujou za to že chce lézt bez trička (na co bych se pak koukala?), chodit bosky, nebo že nemá na sedáku certifikát že umí lézt na 1. a jistit. Ale aspoň malý test že umíme jistit a lézt na prvním jsme stejně absolvovat museli. Po pár týdnech nelezení jsem si hned musela odskočit do lana, tak jak to mám ráda :)Překvapily mě dětské kurzy lezení, prcci a teenageři, je tam trénujou jak malý závodníky. Učí je lézt na OS (na závody), a chválí za každou cvaklou expresku. S takovou podporou to se to pak musí lézt!
Po neveselých výkonech na stěně a ještě méně veselém utrácení za blbosti do domácnosti nás pohostila Maria Laura (přítelkyně od našeho bývalého hostitele Patrice) výbornou mexickou večeří. Pořádně nabuzeni cukrem se děti dostaly do rauše a malá Ania se rozhodla ulechtat Davida. To vše za hudebního doprovodu Patrice na klavír.

Malý bandita se rozhodl spoutat Davida.



***



Jinak jsme tu už stihli absolvovat týden kurzů jógy, kterou máme doslova za rohem. Je to hodně dobrý a můžem všem lezcům i nelezcům vřele doporučit, ale na ty hrbatý záda bych doporučovala hlavně lezcům :) To teprve budete koukat jak málo jste ohební!

Tak snad už nám bude zdraví i okolnosti přát a budem se moct věnovat tomu co nás baví nejvíc :-) Ještě musíme zkontrolovat lezení ve Státech, 6h odsud, kde se dá lézt dřív než tady. Tady musí nepršet aspoň 3 dny v kuse aby se dalo lézt, což je dost krutá podmínka - v zimě tady prší furt! :) Sezona běžně začíná tak v dubnu, ale komu by se chtělo tak dlouho čekat že?




Žádné komentáře:

Okomentovat